biuro@compact-code.pl +48 663 683 087

Menu

Pozycjonowanie i kampanie AdWords

Masz stronę, sklep internetowy, ale nie jesteś widoczny w wyszukiwarkach?

Chcesz w szybkim czasie osiągnąć dobrą pozycję w Google?

Chcesz zwiększyć sprzedaż towarów w swoim sklepie internetowym?

Skorzystaj z oferty Pozycjonowania lub kampanii Adwords, która umożliwi Ci osiągnięcie korzyści zorientowanych na cel.

  • Pozyskanie klientów
  • Reklama marki

Pozycjonowanie / SEO

Pozycjonowanie stron internetowych to proces mający na celu wyświetlenie możliwie najwyżej Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania organicznego Google.pl. Ponad 97% internautów w Polsce korzysta z tej właśnie wyszukiwarki. Pozycjonowanie stron polega na doborze najbardziej optymalnych słów kluczowych, dopasowanych do Twojej branży, dzięki którym zwiększych liczbę odwiedzin nowych, potencjalnych klientów. Naszym celem jest, doprowadzenie Twojej strony internetowej do pierwszej strony wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie to jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów reklamy, przynoszący realny zysk firmom. Sprawimy, że klienci odnajdą właśnie Twoją firmę.

W ramach usługi pozycjonowania oferujemy:

  • SEO consulting,
  • bezpieczną i skuteczną metodę pozycjonowania organicznego,
  • budowę zapleczowych serwisów wspomagających, które przyspieszą pozycjonowanie,
  • SEO copywriting o odpowiednim nasyceniu słowami kluczowymi,
  • SEO wizerunkowe, czyli PR w wynikach wyszukiwania. 

Kampania Adwords

Bardziej kosztownym, ale nastawionym na trafianie jeszcze dokładniej w docelowego klienta jest prowadzenie kampaniii Google Adwords. Nasz zespół posiada certyfikat Google w tym zakresie, przez co możesz liczyć na profesjonalną usługę. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej,

Korzyści z wyboru naszej usługi:

  • stworzenie zespołu do projektu, zespół pracuje nad serwisem i opiekuje się nim, dzięki czemu natychmiastowo możne reagować na zmienny algorytm wyszukiwarek,
  • zwiększenie ilości odwiedzin z naturalnych wyników wyszukiwania, które mogą przełożyć się na zapytania lub sprzedaż (tzw. konwersja),
  • możliwość budowy i administrowania mikroserwisami, które w naturalny sposób pomagają w pozycjonowaniu serwisu głównego – przykładem takiego serwisu może być firmowy blog lub forum internetowe,
  • tworzenie wartościowej treści serwisu dla użytkowników i wyszukiwarek, czyli kontent pracujący na Twój sukces.

Napisz do nas